Ph6025.jpg

قول قطعی کسب سهمیه آسیایی هندبال را می دهم

on .

purghasemiسعید پورقاسمی کاپیتان تیم هندبال باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در خصوص پیروزی دوستانه مقابل تیم ملی عمان اظهار کرد: خداروشکر بازی و محک خوبی برای هر دو تیم بود.در شرایطی این دیدار برگزار شد که ۸ نفر از ملی پوشان تیم را در اختیار نداشتیم و از آمادگی نسبی بدنی برخودار بودیم اما تواستیم برنده بازی باشیم برای تیم عمان هم که بازی خوبی ارائه داد آرزوی موفقیت دارم.


به گزارش نگاه اصفهان، وی گفت: همیشه سعی کرده ام با تمرینات مناسب و استراحت های به موقع بدن خود را آماده نگه دارم و امیدوارم پس از این هم بتوانم برای تیم مثمر ثمر باشم.

پورقاسمی با اشاره به انتخاب مجید رحیمی زاده به عنوان سرمربی تیم ملی هندبال نوجوانان افزود: رحیمی زاده مربی با دانش و تدبیری است و امیدوارم در مسابقات آسیایی پیش رو که انتخابی جهان نیز است موفق باشد و مجوز حضور در جام جهانی را کسب‌ کند. مطمئن هستم با توجه به توانایی های آقای رحیمی زاده این اتفاق دور از دسترس نخواهد بود.

کاپیتان تیم هندبال سپاهان ادامه داد: به بازیکنان تیم ملی نوجوانان توصیه می کنم از تجربیات آقای رحیمی زاده استفاده کنند، ایشان کارنامه پرباری دارند و بازیکنان ما می توانند از در کنار این مربی توانمند سکوی پرتاب خوبی برای خود محیا کنند.

پورقاسمی در مورد شرایط سپاهان گفت: علی رغم این که در تعطیلات نیم فصل هستیم اما تمرینات خود را به مدت طولانی قطع نکرده ایم و حتی بازیکنان به صورت انفرادی هم تمرینات خود را پیگیری می کنند چون همه به دنبال یک هدف و کسب عنوان قهرمانی لیگ هستیم. انشالله با اضافه شدن ملی پوشانمان شرایط بهتری پیدا خواهیم کرد.

وی در صحبت های پایانی خود اظهار کرد: ارادت زیادی نسبت به هواداران سپاهان دارم و خیلی از آن ها از دوستانم هستند. امیدوارم بیشتر از این ها به هندبال توجه شود. از همین جا به طلایی دلان قول قطعی کسب سهمیه آسیایی را می دهم. برای قهرمانی لیگ نمی توان از الان صحبت کرد زیرا کوچک ترین عوامل تاثیر گذار هستند، کما اینکه ما در نیم فصل اول نیز به دلیل مصدومیت چند بازیکن یک بازی را از دست دادیم.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

ویدیو

آگهی مزایده فروش زمین تجاری، نمایشگاهی و خدماتی شمال استان اصفهان

پروژه سرزمین هزار پیشه شاهین شهر اصفهان