Ph6025.jpg

خط قرمز شهردار رعایت حقوق شهروندان است

on .

jalaseسعید ابریشمی راد شهردار شاهین شهر در نخستین جلسه شورای معاونان و مدیران شهرداری، شهرداری را یک نهاد تمام عیار در اداره شهر عنوان نمود و گفت: در این راستا رسالتی که بر عهده همه ماست بسیار سنگین بوده و بنابراین باید با شناخت و آگاهی کامل به شهروندان عزیز خدمت نماییم.

وی در ادامه به یکی از خطبه های نهج البلاغه در رابطه با حقوق اجتماعی اشاره و رعایت حقوق شهروندان از سوی مجموعه شهرداری را خط قرمز خود بیان کرد و افزود: شهرداری به عنوان حافظ منافع عمومی و امانتدار بیت المال وظیفه بسیار مهمی را به دوش خود میکشد که باید در این راه لغزشی از خود نداشته باشیم.

ابریشمی راد با اشاره به ظرفیت های بسیار عظیم شهر گفت: ان شاء الله با همیاری و همکاری یکدیگر از همه ظرفیت ها و منابع موجود در شهر، برای بالا بردن کیفیت و سبک زندگی شهروندان استفاده خواهیم نمود.

شهردار شاهین شهر شیوه مدیریتی خود را شیوه مدیریت مشارکتی عنوان نمود و اظهار داشت: شهر باید با حضور مؤثر و مشارکت فعال شهروندان فهیم شهر اداره گردد چراکه آنان صاحبان اصلی و ولی نعمتان ما هستند و قطعا” بدون مشارکت شهروندان کارها پیش نمی روند.

وی با بیان اینکه در زمان تصدی خود بخش زیادی از فعالیت ها را در شهر صرف حوزه های اجتماعی و فرهنگی خواهم نمود از همه همکاران در قسمت های مختلف خواست در اقدامات و فعالیت های خود نگاه اجتماعی و نیاز شهروندان را لحاظ نمایند تا ان شاء الله این مهم موجب ارتقاء شاخصه های کیفیت زندگی و رضایت مندی شهروندان گردد.

ابریشمی راد همچنین بالاترین اعتبار و سرمایه کارکنان شهرداری را ، اعتماد شهروندان از آنان دانست و افزود: اگر در کارهایمان صداقت و روحیه خدمتگزاری باشد بدون شک شهروندان نیز به ما اعتماد و یاری گر ما خواهند شد.

شهردار شاهین شهر به کار و فعالیت تیمی در شهرداری اشاره نمود و گفت: یکی از ویژگی های ملموس و دوست داشتنی در شهرداری روحیه کار کردن تیمی است که این مهم در سایه یکدلی و درک متقابل از یکدیگر حاصل می گردد.

ابریشمی راد در بخشی از سخنان خود از همه همکاران در شهرداری و سازمان های تابعه خواست ضمن دوری از حواشی و مسائل متفرقه ، حوادث گذشته را مرور نکرده و تنها به فرصت های پیش رو برای خدمت به شهروندان گرامی توجه و اهمیت نمایند.

شهردار شاهین شهر با بیان اینکه امیدوارم همکار خوب و خادم لایقی برای شهروندان عزیز شهر باشم گفت: ان شاء الله خداوند متعال به همه ما توفیق خدمت گزاری به مردم را عطا نموده و ما نیز با یک حال خوب در کنار یکدیگر از این خدمت گزاری لذت ببریم.

کیانوش کیانی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی نیز در ابتدای این جلسه گزارشی از وضعیت درآمدی و نیروی انسانی شهرداری ارائه داد.

وی در ادامه خاطر نشان نمود: ان شاء الله با مدیریت توانمند و کارآمد شهردار شاهین شهر جناب ابریشمی راد و همکاری سایر کارکنان شهرداری، مشکلات را یکی پس از دیگری مرتفع خواهیم نمود.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

ویدیو

پروژه سرزمین هزار پیشه شاهین شهر اصفهان

آگهی مزایده فروش زمین تجاری، نمایشگاهی و خدماتی شمال استان اصفهان